czwartek, 29 sierpnia 2013

retro swimsuit











Uwielbiam te kostiumy! Są takie klimatyczne i bezpretensjonalne a jednocześnie kobiece. Już w tamtym sezonie marzyłam o takim stroju, jednak odpychały mnie wysokie ceny albo niekoniecznie ciekawe modele. W końcu przez przypadek połączyłam idealny strój ( majtki h&m, stanik butik ) za mniej niż 30 zł. Strój mniej odkrywa niż tradycyjne kostiumy, co niekoniecznie jest plusem ( kiedy po całym dniu spędzonym na plaży odkrywamy, że jesteśmy teraz opalone częściowo :D ). Jednak pomimo tego drobnego minusa na pewno w przyszłym roku będę nosić ukochany kostium, czując się przy tym jak gospodyni domowa z lat 60- tych!










Jeszcze tylko taki czepek i mój retro-plażowy outfit będzie dopełniony w 100% ! 



10 komentarzy:

  1. świetny kostium kąpielowy! jesteś dla mnie inspiracją na kolejne lato:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stroj!Tez chcialam taki, ale niestety nigdzie nie znalazlam idealnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam styl retro.. Piękny kostium !

    OdpowiedzUsuń
  4. juz drugi sezon szokam takiego i nie moge znalezc :(
    moze zaobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny kostium i mega w nim wyglądasz, kocham styl retro ale też nigdzie nie mogłam znaleźc żadnego ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kostiumy są cudowne!;)
    Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne sa takie kostiumy, a ty masz do niego idealną figure, świetnie wyglądasz!:D

    OdpowiedzUsuń