czwartek, 4 października 2012

Szwedy


Szerokie spodnie, tzw. : "szwedy" optycznie wydłużają nogi dzięki szerokim nogawkom, a podwyższony stan świetnie ( moim zdaniem ) komponuje się z koszulą wpuszczoną do środka. Jak dla mnie ciekawym dodatkiem do białej, prostej koszuli jest zawiązana apaszka wokół szyji, co dopełnia całą stylizację, nadając jej niebanalny wygląd :) 













 okulary- house
kolczyki- h&m
koszula-promod
spodnie, apaszka- znalezione na strychu :)
torba- allegro
buty-stradivarius

3 komentarze:

  1. szwedy to chyba bardziej do czółenek na obcasie, albo niskich w tym samym kolorze co spodnie, bo w tym zestawieniu masz dziwne proporcje ciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem, super outfity ! jestem moją muzą! :D :** (zuza z zielonej :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. sierotko, z jakiej wsi TY JEStes ? Ta panterka w tej stylizacji po prostu miazdzy system :D wracasz z festynu albo odpustu ? bo takie mam wrazenie..

    OdpowiedzUsuń