piątek, 28 grudnia 2012

Gifts

Prezenty są zawsze miłymi gestami, nie ważne czy wydajemy na nie mało czy też dużo pieniędzy. Osobiście uważam, że cała otoczka prezentów ( okoliczności przy których je wręczamy, opakowanie) są tak samo ważne, jak ich zawartość.Podarunki  nie są wyłącznie samymi gadżetami, ale także pokazują na ile znamy obdarowywaną osobę i co poprzez prezent chcemy im powiedzieć. Mi większą radość sprawia robienie prezentów, niż dostawanie ich. Na samą myśl kupowania podarunków cieszę się , nie mówiąc już o pakowaniu:). W tym roku miałam oczywiście kilka podejść do świątecznych zakupów i o to niektóre rzeczy, które podarowałam moim bliskim :


Chłopak dostał ode mnie koszulkę termoaktywną, która mam nadzieje przyda mu się podczas wyjazdu na narty czy też mroźniejszych dni. Moja mama, jako miłośniczka wszystkich wazonów, kwiatów i ozdób dostała wazon i drzewko Bonsai z czego się strasznie ucieszyła. Z tatą było gorzej, więc w efekcie końcowym dostał koszulę. Natomiast siostrze podarowałam biżuterię +kosmetyki, a babci książkę. Co do nietrafionych prezentów też mam taki na mojej liście w tym roku. Mianowicie kuzynce sprezentowałam książkę o Amy Winehouse, którą już czytała. Przypuszczałam taką ewentualność więc książkę zapakowałam jej z paragonem, a pocieszyłam się tym, że trafiłam w jej gust a  to, że już ją czytała to nie moja wina:D 

A od gwiazdorka dostałam: 










2 komentarze:

  1. No ba! Nie od dziś wiadomo, że dawanie jest dużo przyjemniejsze:)
    Swoją drogą chętnie sama sprezentowałabym sobie bonsai...

    OdpowiedzUsuń
  2. Drzewka są urocze, ale jak dla mnie musiałyby być sztuczne, bo niestety ale ogrodnikiem to ja nie zostane ( wszystko co zielone i żywe uschnie u mnie na bank ) :D

    OdpowiedzUsuń